سالگرد مشعل گرامي باد!
عارف جهش عارف جهش

 

رفیق ارجمند و گرانقدر روزبه عزیز!

 

بااغتنام از فرصت موقع را مغتنم شمرده بمناسبت سالگرد فعالیت های روشنگرانه فرهنگی، اجتماعی وسیاسی ماهنامه و سایت وزین مشعل که به همت ژورنالیست ورزیده وسابقدار میهن من چون شما رفیق گرامی مصطفی روزبه درفش روشنگری رابادرخشش از نور تابناک مشعل پیوسته برافراشته نگهداشته اند که در وجود ازانتشارات مرتب مشعل براورده شده است شادباشهای خودم را به شما از صمیم قلب تقدیم می نمایم.

 

باشناخت از نقش روشنگرانه مشعل می توان گفت که ماهنامه و سایت مشعل هم به مثابه گره گاه تضاد های فکری و هم بمثابه پیوندگاه اندیشه ها و دیدگاهای نیروهای ملی، دموکراتیک، وطنپرست ومردمگرای کنونی کشور نقش عالی رادرتشابه و توافق افکار گروه های نو پیدا وسازمان نیافته ای قبلی و پراگنده ای کنونی ایفا کرده و پروسه اتحاد و وحدت قوتها و نهضتها را تحرک شتابنده بخشیده است.

باید یاد آور شوم که پشت کار،زحمتکشی ، حوصله مندی و تلاش پیگیر تان در ارایه گزارشهای اطلاع رسانی سودمند علمی – اجتماعی – هنری وفرهنگی – سیاسی و اقتصادی و تاریخی در جهت ارتقای سطح شعور و اگاهی اجتماعی مردم افغانستان ودوستان که در غربت سرای جهان از طریق سایت خویش مطلع میسازید هر هموطن با شعورو با وجدان رابر آن میداردتا این خدمات ارزشمند شمارا با چشمهای باز بقدر نگریسته- زحمتکشی های تانرا ارج بگذارندو در راه بهتر شدن آن خرد و تجربه خویشرا در اختیار شما قرار دهند.

البته این سایت برای افغانهای در غربت و بیرون از کشور حتا افغانهای داخل وطن خدمت شایانی مینماید. من شخصا امیدوارم که شما رفیق روزبه عزیز در امور و پیشبرد و گرداننده گی مشعل به پیروزی های زیادتری نایل شوید.

 به امید انرژی  بیشتر و کامیابی های بیشتر و باز هم زیادتر شما.

بادرود های گرم

 

مونتريال کانادا

 


April 1st, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها